نوین رایان

درباره ما

حدود 10 سال قبل نوین رایان فعالیت خود را به صورت تخصصی و نو گرا در زمینه ارائه فن آوری اطلاعات و تجهیزات شبکه ، اجرا و نگهداری پروژه های متعدد مخابراتی آغاز نمود.

این مجموعه در سال 1389 به پشتوانه پرسنل مجرب و متخصص خود اقدام به اخذ نمایندگی محصولات شبکه TP-LINK در ایران کرد و این محصولات را با خدمات و گارانتی طلایی عرضه نموده است.

نوین رایان در ادامه اهداف بلند خود برای ارائه سبد کامل تری از محصولات شبکه،در سال 1392 موفق به دریافت نمایندگی انحصاری فروش محصولات پسیو تندا ( کابل، پچ کورد و ...) گردید و توانست با همکاری شبکه توزیع خود، پروژه های موفقی را اجرا  نماید.

در همین سال مجموعه نوين رايان، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات Linksys را دریافت و این محصولات را با 1 سال گارانتی در سراسر ایران توزیع می نماید.

در اواخر سال 1393 نوین رایان، عرضه محصولات رک تندا را درایران آغاز نمود و امید دارد با همکاری این برند معتبر جهانی، گام در جهت تولید این محصولات در ایران بردارد.

و در آغازین روزهای سال 1394 نوین رایان موفق به اخذ نمایندگی رسمی محصولات اکتیو تندا ( مودم و تجهيزات شبکه) با 38 ماه گارانتی طلایی خود در ایران شد تا بتواند با توانی بیش از قبل، نسبت به عرضه سبدی کامل از محصولات شبکه با برند نام آشنای تندا در ایران اقدام نماید.

هدف و امید اصلی ما در این فعالیت، ارائه مشاوره و خدمات مناسب برای مصرف کنندگان جهت تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات با توجه به نیاز های کاربردی آنان بوده و با این امید، که بتوانیم مصرف کنندگان اینگونه کالا ها را با تنوع محصولات، ویژگی ها و کاربری آنها آشنا نماییم.

همچنین شرکت نوین رایان در جهت تکریم مشتریان خود،اقدام به برگزاری قرعه کشی ماهیانه و ارائه جوایز نفیس به خریدارن کلیه محصولات با گارانتی نوین رایان نموده است.

در حال حاضر شرکت نوین رایان دارای واحدهای ذیل میباشد:

*واحد بازرگانی

*واحد تحقیق،توسعه و بازاریابی

*واحد فروش و حسابداری

*واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش

*واحد پروژه های فنی و اجرائی

*واحد روابط عمومی و تبلیغات